Primăria Oradea este preocupată de îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor oferite cetăţenilor prin asigurarea transparenţei în relaţia cu aceştia şi creşterea vitezei de comunicare.
Acordăm atenţie cetăţenilor, oferim informaţii competente, servim exemplar orădenii, adaptându-ne nevoilor acestora.
Prin inovare, investiţii, dar mai ales standardizarea procedurilor de lucru, Primăria Oradea oferă cetăţenilor:
- Spaţii moderne pentru primirea publicului
- Servicii on-line: consultarea şi plata impozitelor, transmitere de petiţii şi sesizări (inclusiv de pe dispozitivele mobile), verificarea stadiului cererilor depuse, programarea căsătoriei, programarea la ghişeul cărţilor de identitate
- Înregistrarea naşterilor direct la Maternitate
- Eliberarea/înregistrarea pe loc a:
- certificatelor de atestare fiscală
- declaraţiilor fiscale
- certificatelor de nomenclatură stradală
- planurilor de situaţie sau încadrare în zonă
- Termene reduse faţă de cele standard pentru eliberarea:
- Certificatului de urbanism – 2 zile
- Autorizaţiei de construire – 5 zile
- Autorizaţiei pentru activităţile de alimentaţie publică – 7 zile
Deviza Primăriei Oradea în relaţia cu cetăţenii:
“Suntem parteneri oneşti pentru oameni şi companii, ne îndeplinim angajamentele, ne respectăm promisiunile şi termenele!”
Pe de altă parte, experienţa personalului din primărie în atragerea fondurilor europene, în administrarea patrimoniului public şi privat, precum şi în gestionarea serviciilor publice de utilităţi va asigura dezvoltarea comunităţii locale în beneficiul tuturor orădenilor.